Börjar undra

Sov ut gjorde jag i alla fall, vaknade 11, sov kanske lite för länge. Känner mig trött, men då blir det lätt att somna ikväll igen.

Blev ingen solning idag, solen e borta, det är bara mulet. Tråkigt (

Haft en liten städ dag hemma, plockade bara bort lite onödiga saker som låg framme. Tro det eller jag, men jag tycker faktiskt att det är ganska roligt att städa.

Jaha, nu har det hänt något med min mobil också. Köpte ny för 1 månad sedan bara för att min gammla var helt trasig. Börjar undrar vad det är för fel på Sony Ericsson nu för tiden. Alla nya mobiler går sönder. Någon som e bra på mobiler som kanske kan hjälpa till eller försöka i alla fall?

Kommentarer
Postat av: kallehutt prutt

SKAFFA NOKIA!!!!

2009-04-26 @ 14:11:17
Postat av: Alex

Hej!

Välkommen till den stora bloggvärlden. Kul att du gillar och läser min blogg. Städning behövs, bara att anmäla dig så kollar vi ersättning ;-)



/A

2009-04-26 @ 23:19:46
URL: http://baginboxbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0