Finally

Nu har jag äntligen skaffat blogg, tog mig ca 1 år att fixa de, men, men, nu är det gjort.

Ingen bra start på dagen idag, försov mig, andra gången i mitt liv eller nått, vakna 15 minuter innan bussen skulle gå, stress, tress :/ men jag han :)

snart är det dags att flytta, ska bli såå sjukt underbart! Komma bort från ödemarken å flytta till civilisationen igen, underbart.

I onsdagas fick jag det bästa telefonsamtalet jag fått på läänge. Det var att valparna var födda och det blev 8 stycken, 4 tikar och 4 hanar, så jag fick en liten hanvalp :) Ska häsla på lillen den 16 eller 17 maj och hämta hem honom den 19 eller 20 juni. Han blir burn med ljusa eller vita tecken. Dock är det en bit att köra, han finns i Virserum ( en bit utanför Hultsfred) så det blir 26,4 mil att åka 1 väg. Men det är han värd. Längtar efter min lilla valp redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0