Lite grinig

Imorse när jag skulle åka in till stan så var det kö, typisskt. Var kö från "mitten" av Marieholmsleden å enda fram till avfarten för tingstadstunneln, jäkla vägarbete. Dom säer på radion att det bara ska va köer på kväller, nätter och helger, stämmer inte. Nu är det kö nästan varje morgon, satt i kö i 30 minuter idag, seegt.

Sedan bar det iväg till Allum med Emmy. Lämmnade in min mobil på lagning, skit! Nu blir det till att ha en gammal mobil som e lite konstig och vibrationen har slutat fungera så nu känner jag inte när jag får meddelande eller om någon ringer till mig. Jobbigt. Men, men, hoppas att det inte tar för lång tid på lagningen.

Ringde min uppfödare i eftermiddags också. Var först på intresselistan så jag ska välja hanvalp först. Måste vara hos henne 09.30 den 16 maj. Får åka hemmifrån runt 06.00 tar ca 4 timmar att komma dit. Men det är det värt! Min lilla valp blir 1 vecka på onsdag och jag längtar redan efter honom, men jag får honom inte fören om 7 veckor.

Har vart lite grinig nu på kvällen då för att må bättre bakade jag en kladdkaka till mig, den blev go :). Är grym på att göra kladdkaka ;-)

På onsdag blir det Allum igen, men denna gången med Madde, trevligt, trevligt. Hon ska kolla efter ny mobil och köpa lite kläder. Följer med som moralt stöd för henne, eller så är det kanske tvärtom?  Men jag ska vara duktig och inte köpa nått alls, bara kolla.


Kommentarer
Postat av: maddy

haha a de e nog tvärt om ja:D

2009-04-28 @ 16:36:39
URL: http://hagglish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0