Lite seg

Jaha, då sitter man i sängen ny duschad å go.

Då var helgens jobb avklarat, känns skönt faktiskt. Jobbadde med Tina idag, det var ett tag sedan. Nu har jag insett att Tina älskar att reta mig, men som tur är tar jag det inte seriöst.  Imon blir det en sova ut dag och en riktig slappar dag, det behövs.

Har vart på fest med mina bröder idag, det va riktigt roligt. Har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde idag. Satt kanske still 1 timma max. undra hur många kalorier jag har brånt denna kväll?

Det har varit riktigt underbart väder idag i Göteborg måste jag ju säga. Det var 20,5 grader hos mig när jag kom hem klockan 17.00. Känns verkligen att sommaren är på väg nu.

Trotts att jag gick upp 09.00 idag å klockan är 00.40 så känner jag mig inte speciellt trött, är bara lite seg efter duschen.
Men kommer nog bli trött snart, brukar bli det när jag sitter i sängen med datan.

Hoppas att det är en lika underbar dag som det var idag. Vill sola så att man har en chans att bli brun denna sommaren i tid, det hade vart roligt, då jag inte brukar lyckas med att bli så brun.

Natti, Natti :)

Kommentarer
Postat av: maddy(:

GOD NATT;D

2009-04-27 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0