solig och varm dag

Härlig dag idag, soligt och varmt, känns som sommar. Nu längtar jag verkligen till att flytta så att jag kan få mina sommar kläder,
börjar bli lite varmt med uppvikta jeans. Men, men, nu ska jag inte gnälla över att det är varmt.
 
Åkte till Allum idag med, Madde skulle köpa kläder och skor. Pfister och Louise följde med också en stund, men sen skulle dom åka hem. Jag och Madde fortsatte att gå i Allum en stund.
Jag va duktig idag, köpte ingenting, det var nog första gången jag inte köpte något, när jag väl hade pengar till de. Men jag hittade faktiskt inget att köpa heller så det kanske var därför.
Belv lite tjurig i Allum med, vill göra en sak men det ville inte Madde. Varför måste hon va lika envis som mig? Vi är båda envisa som en gammal get, varken hon eller jag gav sig, så det slutade med att vi gick till bussen i stället.
På bussen var det hur varmt som hellst, fattar inte hur det kan vara så varmt på en buss. Har dom inte hört talas om AC på bussar?
 
Jag vill ha tillbaka min telefon som är inne på lagning och inte nog med det så har min reserv/comviq telefon börjat gå sönder med. Hjälp.
 
Kan någon ge mig ett friskt knä. Vill kunna göra massa saker som jag inte kan längre som till exempel, spela fotboll, cykla och springa. Men nä, det går inte. Nu när det är fint väder
så inser jag hur mycket jag verkligen saknar ridningen, men har inte hittat någon ny häst att rida än. Har varken tid eller pengar till att ha egen häst, det får vänta ett tag till.


Satt och kollade på blocket förut på bilar. Hittade massa snygga, chippade, stylade, auto tech, massa härliga extra grejer (blev nog tappad några gånger när jag va liten, har fått killtänkande på vissa saker).
 
Har inget och göra imon på valborg, alla är upptagna med pojkvänner och annat, tråkkigt att inte ha någon pojkvän. Hade tänkt åka in till stan och kolla på cortégen och sen kanske fika och gå på stan efter, men nu blir det inget med det, ingen kan, tråkigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0