Jobbig dag

Ingen bra dag idag. Allt började på bussen, satt och funderade på hur mitt liv har varit sen 1 månad tillbaka och rent ut sagt har det vart skit.  Tänkte mest på hurvida jag behöver en pojkvän eller inte. Kom fram till att jag nog inte behöver någon pojkvän just nu, men jag behöver en bra killkompis i mitt liv som jag kan prata med om allt och som verkligen lyssnar på mig och förstår mig. En som ger mig goda råd och tips.  Kom även fam till vilken sorts pojkvän jag behöver. Behöver en som jag kan lita på och en som kan lita på mig till 100%, en som jag kan berätta allt för och en som vågar berätta allt för mig. En som inte är otrogen mot mig, en som vill visa upp mig för sina kompisar, en som vill ha ett seriöst förhållande, är såå trött på att ha korta och oseriösa förhållanden. Behöver en som är äldre än mig som vart med om mycket och har mycket förståelse.
Senare på dagen blev det inte mycket bättre, mitt knä gjorde ont som satan idag, det har verkt precis hela dan och ingen verktablett hjälpte heller. det blev inte bättre när jag började få mensvärk med. Det blev verkligen allt dålig på en och samma dag och det blev för mycket  för mig. Blev trött och grinig.
Jävla skit dag!
Hoppas att det blir bättre imon, hoppas verkligen att jag får träffa en viss person, då blir allt nog bättre.

Nu sitter jag i soffan ny duschad och ny rakade ben, härligt!
Kollar på Hell's Kitchen. Gordon Ramsey är jäkligt elak men endå skön på samma sätt.
 Sen är det dags att sova, skall upp tidigt imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0