Valborg

Det blev ingen tråkig valborg i alla fall. Brorsan flickvän Sofia ringde och frågade om jag ville följa med henne till triumf glass och sedan till allum för att handla lite med. Sa ja utan att tveka. Köpte en tröja idag, kunde inte hålla mig längre. Sen åkte vi hem till bror med maten. Jag och Sofia tog Bert och gick på en långpromenad med honom, det var härligt. När vi kom tillbaka var det dags att börja med maten. Det blev grillat. Fläskfile, hasselback potatis och rödvinsås, gott.  Såg sötnosen idag igen. Har kommit på att det är jäkligt snyggt med killar som har svarta jeans. Skall snart hoppa in i duschen, härligt.

Imon blir det till att städa, sen åka in till stan pch möta Madde. Efter det bär det av till allum. Känns som att allum är mitt extra hem nu för tiden. Denna veckan har jag vart i allum måndag, onsdag, torsdag och imon fredag. Efter allum skall vi hem till mig och baka kladdkaka som vi skall ha med oss på lördag. Då skall vi till slottsskogen och lägga oss på gräsmattan, äta kladdkaka, sola och prata. Det kan behövas, har inte mått speciellt bra denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0