20, 21 & 22 augusti

20.onde: MIn födelsedag :D Bara ett underbart år kvar tills man är 18 härliga år :D
Fick i present: 
*  Presentkort på Allum, av min bror, hans flickvän, farbror och hans fru, mormor och morfar
*
Tunika från GinaTricot, av mamma och pappa
*
Valpkurs, av mamma och pappa
*
Pengar, av min kusin och hennes 2 barn

21.a: Nrj in the park på Liseeeberg :D Va vid liseberg vad halv 4 gick in och mötte upp Pfister och Lousie, trevligt, trevligt !
Åkte massa :D Blir som ett litet barn när jag e på liseberg, hahah. Vid halv 7 gick vi mot stora scen och knödde oss fram så långt vi kunde komma, stod ca 2-3 meter ifrån scenen :D På scen var det, Darin, Janet, Sheri, Swingfly, Arash och Dead by April !  Riktigt bra var det, men Darin e ju en klass för sig, hehe. Trodde faktiskt att han skulle se bättre ut med tanke på hur många tjejer som e helt galna i honom, men icke. Har ändrat uppfattning om Knappen och Hakim iaf, har alltid tyckt att dom e tråkiga och överdriva, men tyckte inte att dom var det här iaf. Kvällen slutade med att vi gick Gasten med 3 killar som vi träffade på Liseberg.

22.andra: Åkte till Allum idag med mamma och köpte upp mina presenter, I like :D
Det blev nya jeans, ovanligt, haha, 2 linne en tjockröja, hårfärg och en rosa/vit randg t-shirt :)

Skriver kanske mer ikväll...
 / Nina


Kommentarer
Postat av: okänd

Fin bild :)

2009-08-22 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0