Härligt helg

Riktigt härlig helg. Mötte Madde i stan i fredags, sen bar det av till Allum, sen hem till mig, gjorde mat, blev tacos. Sen baka vi kladdkaka. På lördagen blev det Slottsskogen, låg och solade helöa dagen, härligt. Massa snygga killar som låg och solade, I like. På kvällen ringde Emmy och vi bestämde att vi skulle gå på bio. Det blev "Män som hatar kvinnor", riktigt bra film, bästa jag sett å länge, värd att rekomenderas. Idag var det jobb, det var sjukstuga på jobbet idag, alla var förkylda och gick och hostade hela tiden. Inte bra.

Kollade på " The X effect" på MTV i fredags. Jag önskar att jag hade haft sådant självförtroende som hon hade i programet när hennes pojkvän när han va otrogen mot henne. Hon sa att, hon är värd någon mycket bättre än honom och att han aldrig kommer att hitta en lika bra flickvän som henne. Önskar att jag kunde sagt det, men mitt självförtroende är på noll just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0